Kvällsmötesgnäll…

by

Var med och startade ett till bolag, men har inte tid annat än på kvällarna för möten… det ska ta en timme är sagt, men blir mer arbetsmöten om allt. Hade utgifter förknippade med bolaget som de andra inte gillade, så vi kom fram till hälften, vilket var lite surt. Tyckte själv det var en nobrainer, men inte… sen drog mötet ut till tre timmar och jag missade ett ental personer på 33-listans presentation och mingel som jag hade behövt prata med. Suck.

Jag hoppas morgondagen blir lite bättre. Två ekonomiseminarier jag bara ska delta på och ett möte om nästa veckas kurs jag ska hålla. Plus lite småärenden däremellan.

Etiketter:

Ett svar to “Kvällsmötesgnäll…”

  1. tai jewelry discount code Says:

    Stay in that lunge the whole time, sinking into your hip
    to stay stable and work your butt. Muscle is the
    only thing that burns fat in our bodies)
    10. Note: not every state regulates electrolysis, but professionals still have certificates from accredited electrology schools.

Lämna en kommentar