CSN – får en myndighet glömma?

by

Fick ett brev hem i brevlådan från CSN. De har hos skatteverket sett att jag på årsbasis tjänat för mycket 2011 och ber mig speca upp hur mycket jag tjänat varje termin. Fine. Problemet är att jag redan laddat upp dessa uppgifterna till CSN för knappt 2 år sedan. Det finns inte heller något spår av de på mitt konto hos CSN, trots att jag har mail som hänvisar till specifika URL’er med kommunikationen så uppenbarligen har jag skickat och fått 4 meddelanden där som inte finns.

Så… vilket ansvar har nu CSN för att de tagit bort de dokument som de nu efter knappt två år anser sig behöva?

Etiketter:

Kommentera

