Äntligen av med ett mobilabbonemang

by

Känner mig duktig. Efter att ha försökt tre gånger har jag äntligen fått reda på hur och skickat in en uppsägning av Ipad-abbonemanget hos Telenor. Första gången var jag för tidig, tidigast tre månader innan kunde man säga upp det. Då satte jag en påminnelse i kalendern. När den pep så fick jag reda på att man var tvungen att ringa supporten en vardag mellan 10 och 18, och de kunde inte alls ta några meddelanden eller framföra det på några andra sätt. Idag chattade jag med någon hos de och efter att ha fått den vanliga harangen om att man ska ringa en ojämn vardag när fullmånen lyser så frågade jag om man inte kunde maila eller faxa in att man ville avsluta abonnemanget. Jodå, självklart gick det bra. Tack för det liksom, det kunde de ju klämt ur sig vid något av de andra tillfällena. Nu är iallafall brev skrivit, fotat och mailat till rätt ställe. Nöjd.

 

 

Etiketter: ,

Kommentera

