Världens bästa afterwork

by

Veckans tips för Malmöbor i mediasvängen ( i en ganska så bred definition av mediasvängen, eftersom jag själv är där också 😉 är att ta sig till Media Evolution och Världens Bästa Afterwork.

Inte för att jag träffade de som jag stämt träff med, som jag alltså inte träffade, utan för de där oväntade mötena med folk man sällan träffar annars. Definitivt värt en timma av ens arbetsliv!

Nästa gång är det BUFF / MINT som står för underhållningen.

 

 

Etiketter: ,

2 svar to “Världens bästa afterwork”

  1. kajsalisasblogg Says:

    Ser ut som en trevlig utsikt i alla fall, kanske borde kolla upp det nästa gång jag besöker staden. Gillar mixen mellan gammal industrimiljö och nytt. Jag har utmanat mig själv att kolla alla bloggar som är med i #Blogg100, under tiden det pågår.

    • Anders Says:

      Går man 100 meter bort så hamnar man där de bygger vindkraftverken, appbyrån låg där inne tidigare och det var otroligt fräckt att besöka de.

      Annars är jag inte så där jätteseriös med bloggen, men tack för att du tittade förbi!

Kommentera

