Intressant om hur Timbro jobbar med ungdomar

by

Jag har en uppväxt där Timbro och Svenskt Näringsliv var skällsord , men när jag var aktiv i PP så fick jag en gång skriva ett rekommendationsbrev till StureAkademin (killen kom in!). Senare så vann mitt förslag till Svenskt Näringsliv under Malmöfestivalen mig en årsprenumeration på deras tidning, Entreprenör. Jag fick genom det en inblick i hur de jobbar med lobbying, och oavsett politiska åsikter så är det här en intressant sammanfattning hur de jobbar med politiskt intresserade ”liberala” ungdomar. Svante Vicander på DN

Ungdomsförbundens svar är mer yada, yada och inte så läsvärt.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s


%d bloggare gillar detta: