Dagens webtips – ragga en nörd och skaffa en RSS läsare!

by

Johanna ger den bästa beskrivningen av hur en tjej ska ragga på en nörd som jag sett. Helt underbar. Du hittar beskrivningen här!

Andra tipset får bli Googles RSS läsare. Som jag har letat efter ett verktyg att följa bloggar med.  Helt hopplösa är de tips jag fått innan. Här hittar du googles RSS läsare.

I övrigt har vi varit i Vallåsen och åkt skidor idag. Underbart det med. Speciellt som jag slapp pjäxor och skidor . Försökte nörda runt med Marias laptop för att kunna jobba lite, istället för att vara social med familjen. Hopplöst. Enbart dåligt GSM nät nedanför backen. Men men, roligt att höra både danska och tyska. Samt spana in åkstilar som gör att jag själv inte skäms!  Här hittar du Vallåsen.

Etiketter:

8 svar to “Dagens webtips – ragga en nörd och skaffa en RSS läsare!”

  1. kristina Says:

    du skulle frågat mig om rss-läsare för länge sen, så hade jag kunnat berätta för dig om google reader istället för att du fick spilla tid på andra, mindre bra, alternativ😉

    för övrigt: varför nörda med datorn istället för att vara social med familjen?🙂

  2. fiol Says:

    akregator tycker jag är suverän som RSS-klient. Kräver dock kde(libs).

  3. essay topics for college Says:

    Remember, a proposal essay is an effort to convince a reader that your idea is price pursuing – or that another thought shouldn’t
    be price pursuing.

  4. visionaire ec floor plan Says:

    Good Day Sir, we’re planning to build a 2 storey house for our 60 sq.

    meter lot 6mx10m If you can assist us for the house design &
    floor plan.

  5. Esmeralda Says:

    Before bidding or beginning any construction work,
    you might be required to acquire a written asbestos report from
    the constructing owner or proprietor’s agent The report should
    be based mostly on a survey by an accredited AHERA building inspector until the constructing owner assumes supplies
    in the construction are asbestos or has different convincing documents showing asbestos will not be present within the
    work space.

  6. asbestos insulation Says:

    Our unrivalled expertise makes us a broadly known and
    trusted asbestos contractor.

Kommentera

