Det var ingen som läste min kandidatur…

by

Utvärderingen av Piratpartiets internval till riksdagslistorna har börjat i en forumtråd här, även om valet stänger först vid 24-tiden idag. (Rösta här!)

Själv har jag haft relativt många läsare på min forumtråd, men efter ett tag började jag misstänka att folk nog var mer intresserade att propagera för sina egna frågor än att verkligen läsa in sig på de olika kandidaterna. För att testa mina teorier brukar jag ibland lägga in sådana här små överraskningar som kallas easter-eggs. Ibland får jag plikta, senast var för någon månad sedan när jag fick bjuda Adrian på en kopp te på Ebbas Skafferi här i Lund 😉

Den här gången var det dock ingen som hittade mitt lilla easter-egg. Hittar du det?

Etiketter: , ,

6 svar to “Det var ingen som läste min kandidatur…”

  1. Snild Dolkow Says:

    Hahah! Ja, den var sneaky. Jag kände ju dock inte riktigt att jag behövde läsa på så noga om just dig, Anders. 😉

  2. kd35a Says:

    Oj, den var mycket tydligare än vad jag hade trott den skulle vara! Med typografin som lyfter fram det t o m. Och får väll skylla på samma sak som Snild 😉

  3. maloki Says:

    😀 vackert!

  4. qeruiem Says:

    Du har fel, jag läste ALLA kandidaters forumtrådar, inklusive din. Se själv:

    http://fullmentalstraightjacket.wordpress.com/2010/01/12/rosta-i-primarvalet-kandidater-varda-att-uppmarksammas-a-c/

    Så det så! 😉

  5. Skumnappar till Qeruiem « Piraten Anders Says:

    […] till Qeruiem By Anders Hedberg Jag skrev tidigare att ingen hade läst min kandidatförklaring till riksdagslistorna i Piratpartiet och fick ett svar […]

Kommentera

