En kandidatbeskrivning som imponerar

by

Såhär fem i tolv chockar Klara med att skriva en av de bästa kandidatbeskrivningar jag sett. Lång, men professionell på ett sätt jag saknat bland våra kandidater i Piratpartiet.

Jag kommer imorgon att kopiera, modifiera och lägga upp den på min egen kandidatsida. För nu har jag en egen jätte att stå på.  Imponerande.

Etiketter: ,

2 svar to “En kandidatbeskrivning som imponerar”

  1. klara Says:

    Åh tack ❤ Nu har jag tårar i ögonen här.

  2. Josef Boberg Says:

    Lycka till !önskar Josef B. 😉

Kommentera

