telefonaktivism – så här gör man

by

När jag ändå börjat blogga nu så kollade jag upp Klaras blogg, och hittade det här tipset om hur man påverkar sina beslutsfattare.

3 svar to “telefonaktivism – så här gör man”

  1. E-mannen Says:

    Är denna blogg nån sorts kick-off för en riksdagskandidatur eller ville du bara börja blogga?

  2. Klara Ellström Says:

    Det var inte dåligt att hitta såpass med inspiration från min nästintill tomma blogg! 😀

    Det här var ju en bra första start. Lycka till med det framtida bloggandet, det ska bli kul att få följa dig!

  3. Anders Hedberg Says:

    Tack Klara, och E-Mannen – det är nog både och. Jag har försökt starta bloggar tidigare, runt galna uppfinningar som jag utvecklar eller något annat, det har ofta varit ett försök för att få någon kommersiell uppsida på det men har stupat på tekniknörderi, typ hur funkar annonsfinansiering? Google AdWords… måste skjutsa familjen nu, men tänkte återkomma till det i en annan bloggpost. Saker och ting händer plötsligt samtidigt på flera håll och då är det skoj att testa och haka på…

Kommentera

