Nytt år nytt hopp?

by

Min pappa frågade under julen lite halvt på skämt om jag inte tålde ett nederlag när jag sa att jag slutat som distriktsledare för Piratpartiet efter tre år. Lite besvikelse fanns det nog över resultatet i valen, men till största delen var jag trött, utan hopp och utan visioner. La en anonym kommentar om det på Klaras blogg som rätt väl sammanfattade läget. Jag behöver nog en paus.

Sen en dryg månad lägger jag lite mindre tid på piratpartiet men blir glatt överraskad över alla skoj saker som folk hittar på. Senast igår – Har du en kaffebryggare och 3-faskabel? Vi behöver dem till ett LAN som börjar idag.

Sånt blir jag glad av!

Etiketter:

2 svar to “Nytt år nytt hopp?”

  1. christoffer Says:

    Ta en paus Anders du förtjänar det. Men vi kommer och kidnappar dig om ett till två år igen :)

    Och vi kommer att sakna dig tills dess.

    /stoffe

  2. klara Says:

    O M G var det du?! shit :O Ja, då behöver du en paus. Jag håller med. Så ta det :) Själv bara dräller jag runt i partiet just nu. Det förtjänar en liksom efter att ha hållit på flera år långt över heltid.

    Och jag har letat som en bäng efter en kommentar av dig på bloggen, eftersom du sa på fb att du skrivit en :D Då fick jag förklaringen nu! Skulle aldrig för en sekund tänkt att det var du!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 54 andra följare

